Det var många spännande spel som visades under State of Play häromdagen, men vid sidan av Wolverine, ILL, Laufey och allt annat var chatten och vad som sades där.
Istället för att fokusera på alla spelen var det istället Destiny som stal en hel del av uppmärksamheten, där många till synes upprörda individer uppmanade Sony och Bungie att utveckla Destiny 3.
Bakgrunden är så klart meddelandet om att stödet för Destiny 2 inom kort upphör, och att nästa uppdatering också blir den sista. Vilket har väckt en del starka känslor från spelare, och nu har fans samlats kring kampanjen "We Want Destiny 3" som vuxit på sociala medier.
En namninsamling som uppmanar Sony att fortsätta serien har dessutom samlat hundratusentals underskrifter. Man har även uppmanat så många som möjligt att logga på när uppdateringen släpps, i hopp om att överbelasta servrarna och därmed också skicka ett tydligt meddelande till Sony och Bungie.
Kommer det att hjälpa? Vi får väl helt enkelt vänta och se om Sony eller Bungie väljer att kommentera på det hela.
Tycker du att Bungie borde börja utveckla Destiny 3?
Destiny-fansen kapade State of Play - skrek efter Destiny 3
Originalquelle: www.gamereactor.se →